Do 60% rabatu!

Wybieraj swobodnie z całego sklepu - WSZYSTKIE PRODUKTY ZAWIERAJĄ ZNIŻKĘ BULKOWĄ

FAQ

Czy muszę się zarejestrować?

Nie, ale możesz zapisać się na nasz list informacyjny, aby otrzymywać informacje o nowych trendach, modzie i ofertach oraz otrzymywać pocztę za każdym razem, gdy wprowadzamy na rynek nową linię okularów przeciwsłonecznych na ten sezon.

Czy kupowanie okularów przeciwsłonecznych przez Internet jest bezpieczne?

Tak. Korzystamy z bezpiecznych transakcji przy użyciu najnowszej technologii SSL. W ten sposób wszystkie informacje między Tobą, Brillz i bramkami płatniczymi (takimi jak PayPal) pozostają szyfrowane i bezpieczne. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje informacje były zawsze bezpieczne, gdy kupujesz u nas

Jaką jakość mam na okularach przeciwsłonecznych Brillz?

Wszystkie okulary przeciwsłoneczne w naszym sklepie są wolne od niklu i przetestowane, aby zminimalizować ryzyko reakcji alergicznych. Soczewki mają ochronę przed promieniowaniem UV i są produkowane z myślą o najwyższej możliwej jakości.

Jakie są moje prawa konsumenckie?

Postępujemy zgodnie z wytycznymi udowodnionymi przez władze regionalne, krajowe i europejskie.

Czy są jakieś ukryte koszty?

Nie, dostajesz za co płacisz i nie płacisz za więcej niż dostajesz. Przed złożeniem zamówienia sprawdź zamówienie lub potwierdź specyfikację zamówienia.

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

W większości przypadków otrzymujesz okulary przeciwsłoneczne w ciągu 2-10 dni, w zależności od operatora poczty i dnia, w którym złożyłeś zamówienie.

Czy mogę wprowadzić zmiany do mojego zamówienia po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia?

Tak, możemy wprowadzić zmiany w twoim zamówieniu, takie jak adres, nazwa, produkt i tym podobne. Pamiętaj, że nie możemy wprowadzać zmian w momencie wysłania zamówienia. Skontaktuj się z nami jak najszybciej

Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

Po złożeniu zamówienia automatycznie wysyłane jest potwierdzenie na zarejestrowany adres e-mail.

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, przyczyną może być zarejestrowanie nieprawidłowego adresu e-mail. Niektórzy klienci poczty e-mail mogą filtrować wiadomości e-mail pod kątem spamu lub niechcianych postów. Sprawdź to przede wszystkim.

Jeśli nadal nie możesz znaleźć potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z nami. Jeśli przez pomyłkę usunąłeś potwierdzenie zamówienia, możesz również skontaktować się z nami, a my wyślemy ci nową kopię

Oznacza to po prostu, że przetwarzamy Twoje zamówienie i możesz spodziewać się, że zostanie ono wysłane wkrótce.

Jestem nowym klientem, jak złożyć zamówienie?

1) Wybierz nasze produkty i kliknij „Dodaj do koszyka”.

2) Po dodaniu poszukiwanych produktów kliknij ikonę koszyka w prawym górnym rogu (może się to różnić w zależności od używanego urządzenia).

3) Podaj informacje i wybierz opcję płatności (kartą lub Paypal).

4) Zapłać.

5.) Otrzymasz potwierdzenie zamówienia w wiadomości e-mail.

Podczas próby zapłaty w kasie pojawia się komunikat o błędzie?

Pozywamy bezpieczne i secyre bramki płatnicze. Jeśli niektóre z tych usług nie działają z tego czy innego powodu, może to być spowodowane tym, że oni (tj. Visa lub MasterCard) aktualizują usługę,

Ile kosztuje dostawa

Można to łatwo zobaczyć w koszyku lub w kasie.

Czy możesz wysłać na inny adres niż mój prywatny?


Tak, bez problemu można wysłać zamówienie w dowolne miejsce.

Jeśli chcesz, abyśmy wysłali zamówienie bezpośrednio do fx. Twój adres służbowy, po prostu piszesz te adresy na stronie kasy.

Jakiego rodzaju opakowania używasz?

Zawsze używamy pakowania, które zapewnia, że ​​twoje zamówienie jest nienaruszone od momentu, w którym je wysyłamy, aż do jego otrzymania.

Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu w momencie dostawy?

Jeśli twoje zamówienie pasuje do skrzynki pocztowej, nie musisz być w domu, aby je otrzymać. Jeśli zamówienie nie pasuje do Twojej skrzynki pocztowej, zostanie wysłane do najbliższej lokalizacji odbioru

Czy mogę monitorować dostawę mojego zamówienia?

Tak, przy zamówieniach określonego rozmiaru możesz. W przypadku mniejszych zamówień (poniżej 10) nie możesz niestety śledzić swojego zamówienia.

Nie otrzymałem moje zamówienie?

W większości przypadków można oczekiwać dostawy w ciągu 10 dni, a czasem nawet dłużej. Skontaktuj się z nami, jeśli masz jakieś pytania.

Inne powody:

- Podano błędną nazwę w punkcie zamówienia.
- Niewystarczające dane adresowe.

Nie otrzymałem wszystkiego, co zamówiłem?

Jeśli brakuje niektórych elementów, skontaktuj się z nami natychmiast.

Moje okulary są zepsute, co mogę zrobić?

Czy coś jest nie tak z zamówionymi okularami przeciwsłonecznymi? Skontaktuj się z nami jak najszybciej i podaj zdjęcia, jeśli możesz.

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Czasami tak, a czasami nie. To zależy od sytuacji i powodu, dla którego chcesz otrzymać zwrot pieniędzy. Skontaktuj się z nami i podaj powód zwrotu pieniędzy. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej. Z przyczyn innych niż określone w naszych warunkach (np. Uszkodzone przedmioty itp.) Przyjmujemy zwroty tylko wtedy, gdy przedmioty nie są używane i nie są otwierane

Zamówiłem złe okulary, czy mogę zamienić?

Tak, jeśli chcesz zamienić, skontaktuj się z nami.

Czy twoje produkty są oryginalne?

Tak, oczywiście, wszystkie produkty w naszym sklepie są w 100% oryginalne. Okulary przeciwsłoneczne otrzymujemy bezpośrednio od producenta lub zatwierdzonych dostawców.

Kto jest właścicielem Brillz?

Brillz jest własnością Chasing Rainbows AS

Czy mogę do Ciebie zadzwonić?

Wolimy, że ty Wyślij nam email. Odpowiemy Ci w ciągu 24 godzin.

Mogę do ciebie napisać

Tak, przejdź do naszego Strona kontaktowa po więcej informacji. Podaj numer zamówienia, abyśmy mogli Ci skutecznie pomóc.

Jaki jest Twój adres?

Nasz adres to: Brillz, bez Chasing Rainbows AS, Rigedalen 55 nr 2, 4624 Kristiansand S, Norwegia.

okulary przeciwsłoneczne