Do 60% rabatu!

Wybieraj swobodnie z całego sklepu - WSZYSTKIE PRODUKTY ZAWIERAJĄ ZNIŻKĘ BULKOWĄ

Powroty

Powroty

Śledzimy dyrektywa UE które zapewniają ogólnoeuropejskie prawa konsumenta.

W związku z tym możesz żałować zakupu w ciągu 14 dni od daty zakupu, ale sam musisz ponieść koszty zwrotu. Zwracane przedmioty muszą znajdować się w tym samym stanie, w jakim zostały dostarczone (tj. Nieużywane), a przedmioty muszą być zwracane wraz z przedmiotami w ich oryginalnym opakowaniu. Jeśli masz wątpliwości, Proszę skontaktuj się z nami. Ponadto, jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 30 dni, możesz skontaktować się z nami w celu ustalenia nowej godziny przyjazdu, a jeśli nadal nie dostarczymy, masz prawo anulować zamówienie.

Inne skargi

Jeśli masz jakiekolwiek reklamacje dotyczące przedmiotów, które od nas zamówiłeś, na przykład jeśli produkt został uszkodzony w momencie jego otrzymania, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Reklamacja powinna zostać wysłana, gdy tylko zobaczysz uszkodzenie lub usterkę.

Jeśli okaże się, że kupiłeś przedmiot online wadliwy lub niezgodny z reklamą, masz takie same prawa, jak gdybyś kupił go osobiście w sklepie.

Zgodnie z przepisami UE wszelkie wady, które ujawnią się w ciągu sześciu miesięcy od dostarczenia towarów, uznaje się za istniejące w momencie dostawy. Możemy najpierw zaoferować konsumentowi naprawę lub wymianę, ale jeśli nie będzie to możliwe lub okaże się niezadowalające, możesz następnie odstąpić od umowy i poprosić o pełny zwrot pieniędzy. Zwroty muszą zostać przetworzone w ciągu 30 dni.

Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta za wszelkie usterki, które ujawnią się w ciągu dwóch lat od zakupu - jednak jeśli usterka pojawi się po upływie pierwszego sześciomiesięcznego okresu, możesz zostać poproszony o udowodnienie, że usterka nie została spowodowana przez niewłaściwe użycie.

W każdym razie zrób zdjęcie uszkodzonego przedmiotu i Skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe.

okulary przeciwsłoneczne